Ben jij onze nieuwe communicatie stagiair(e)?

Ben je op zoek naar een toffe communicatie stage in de culturele sector? Kom dan de marketingafdeling van de Hall of Fame versterken!

De Hall of Fame is het culturele middelpunt in de Tilburgse Spoorzone. Opgericht door Tilburgse jongeren stelt het zich tot doel om jongeren te stimuleren en te ontwikkelen. De cultuurfabriek wil jongeren en beginnende organisaties de kans geven hun dromen te verwezenlijken door steun, ruimte en creatieve hulp te bieden. Onder de Hall of Fame vallen onder andere een poppodium, skatepark, danszalen en repetitieruimtes. Daarnaast geeft het onderdak aan diverse workshops en start-ups. De Hall of Fame zette zich eind september landelijk op de kaart door het organiseren van het grootste Nederlands Kampioenschap Skateboarden. Of misschien zag je onze Urban Sports area wel voorbij komen bij Willem-Alexanders bezoek tijdens koningsdag 2017.

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste stagiair(e) die helpt ons programma op originele en creatieve manier te communiceren. Het betreft een meewerkstage. De marketingafdeling van de cultuurfabriek is jong en in ontwikkeling. Je draagt dan ook een steentje bij aan de vorming van een solide afdeling.
Gedurende de stage draag je o.a. de verantwoordelijkheid voor de promotie van evenementen en stuur je onze foto -en flyerpoule aan. Natuurlijk sta je er niet alleen voor, we helpen je graag mee. Het gaat immers ook om jouw leertraject. Verder is er ruimte voor een aantal grotere opdrachten rekening houdende met de competenties die moeten worden behaald vanuit jouw opleiding. Start van de stageperiode is begin september 2019.

Herken je jezelf in de volgende omschrijving?
– je bent geïnteresseerd in podiumkunsten, skatecultuur en diverse jongerenculturen
– je studeert marketing, communicatie, cultuur- of kunstmanagement of een vergelijkbare studie aan het MBO of HBO
– je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend
– je (her)schrijft graag en gemakkelijk korte, goed leesbare teksten en bent in staat teksten op basis van bepaalde eisen te herzien en te verbeteren
– je beschikt over vaardigheden om de cultuurfabriek te promoten via de website en sociale media
– je bent in bezit van een laptop

Overige praktische informatie:
Stageperiode: september t/m januari (of december, afhankelijk van het aantal uren)
Omvang: 32-40 uur
Niveau: MBO of HBO
 

Interesse? Stuur je motivatiebrief met CV naar Zoë Gielen (hoofd marketing) via zoe@hall-fame.nl